آقای وزیر، به مسجدسلیمان خوش آمدی؛ ولی حالا چرا ؟!
آقای وزیر، به مسجدسلیمان خوش آمدی؛ ولی حالا چرا ؟!
سفر دو روزه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حالی انجام شده که مجلس برای استیضاح وی دست به کار شده است و به نظر می رسد بیشتر برای جلب نظر نمایندگان استان ها این سفرها انجام می شود.

عصر اولین ها// سفر دوروزه سجادی وزیر ورزش و جوانان به خوزستان در حالی انجام شده که مجلس برای استیضاح وی دست به کار شده است.

به گزارش عصر اولین ها، سجادی در این سفر در خصوص نحوه کمک در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام گفت: ،به عنوان مثال پروژه ای که نیمه تمام مانده می توانیم جز ماده ۲۷ قرار دهیم و یا با شناسایی خیرین و سرمایه گذارها را می توانیم کمی از مشکلات مالی پروژه برطرف کنیم.

با این حال، علیرغم گذشت بیش از سه سال از کلنگ زنی سالن چند منظوره ورزشی امام رضا(ع) در منطقه نفتک با حضور مدیرکل وقت ورزش و جوانان و استاندار خوزستان، از سرانجام این پروژه خبری در دست نیست. ورزشگاه شهید بهزادنیا چهاربیشه نیز از جمله اماکن ورزشی تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان شهرستان به شمار می رود که سالهاست در انتظار نگاه ویژه مسئولین منتظر مانده است. سالن های کشتی و وزنه برداری و ورزش های رزمی نیز آن چنان حال و روز خوشی ندارند و باید دید راهبرد اداره کل ورزش و جوانان برای کیفیت بخشی به آن ها چگونه خواهد بود.

با تمام این تفاسیر باید یادآور شد که دیماه ۹۶ نیز سلطانی فر وزیر پیشین ورزش و جوانان نیز با حضور در مسجدسلیمان سه پروژه های ورزشی به بهره برداری رسید. پروژه هایی که جای ابهامات فراوانی را بر جای گذاشت. با این حال باید منتظر ماند و دید که حضور وزیر ورزش و جوانان در مسجدسلیمان از نظر زیرساخت های و توسعه امکانات ورزشی تحول بخش خواهد بود یا تنها یک سفر نمایشی توام با وعده هایی برای فرار از تبعات احتمالی استیضاح در مجلس خواهد بود؟!