صعود آزادگان مسجدسلیمان به مسابقات لیگ جوانان فوتبال کشور + تصویر
صعود آزادگان مسجدسلیمان به مسابقات لیگ جوانان فوتبال کشور + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// با انجام مسابقات دور برگشت مرحله نیمه‎نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان خوزستان، چهره دوتیم فینالیست مشخص شد و تیم‎های بهمن دزفول و آزادگان مسجدسلیمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند تا علاوه بر این به مسابقات لیگ یک جوانان کشور راه پیدا کنند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، […]

سایت خبری شهر اولین ها// با انجام مسابقات دور برگشت مرحله نیمه‎نهایی لیگ برتر فوتبال جوانان خوزستان، چهره دوتیم فینالیست مشخص شد و تیم‎های بهمن دزفول و آزادگان مسجدسلیمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند تا علاوه بر این به مسابقات لیگ یک جوانان کشور راه پیدا کنند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم فوتبال آزادگان مسجدسلیمان  که در خانه حریف خود به میدان رفته بود با وجود شکست سه بر یک مقابل شاهین رامهرمز، به ‎دلیل پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت و با امتیاز گل زده در خانه حریف مجوز صعود به دیدار پایانی را دریافت کرد تا در دیدار نهایی مقابل بهمن دزفول به میدان برود.تاریخ و محل دیدار فینال لیگ برتر فوتبال جوانان خوزستان متعاقباً از سوی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان اعلام خواهد شد.

ترکیب قرمزپوشان آزادگان مسجدسلیمان متشکل از: حبیب عباسی – مصطفی قاسمی – شهریار محمدی – حسین نصیریان – دانیال نظری – مهدی قربانی – اشکان باقری – وحید اکبری – رضا شهنی جعفری – جواد احمدی – فردین شجاعی بود. کادر این تیم برعهده آقایان: مسلم بابادی،داریوش یوسفی،محمد بهداروند و به سرپرستی محمدکریمی و مدیرعامل تیم نیز دیدارقلی شهنی می باشد.

7 (2)