یکبار برای همیشه به این غائله پایان دهید
یکبار برای همیشه به این غائله پایان دهید

عصر اولین ها// در حالی که بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال اوایل آبان ماه آغاز می شود بیم ها و امیدها برای ادامه حیات فوتبالی نفت مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد. با شکست نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی پرونده شیران زاگرس در فصل اخیر فوتبال کشور بسته شد اما تنش ها […]

عصر اولین ها// در حالی که بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر فوتبال اوایل آبان ماه آغاز می شود بیم ها و امیدها برای ادامه حیات فوتبالی نفت مسجدسلیمان همچنان ادامه دارد. با شکست نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتورسازی در نیمه نهایی جام حذفی پرونده شیران زاگرس در فصل اخیر فوتبال کشور بسته شد اما تنش ها و بلاتکلیفی در این تیم موجب شده تا علیرغم برگزاری تمرینات زردپوشان در تهران، حضور موفقیت آمیز این تیم در لیگ بیستم در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی، مهدی تارتار سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان علیرغم عملکرد مطلوب خود فصل پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت تا پس از جدایی از زردپوشان جای خود را به مجتبی حسینی بدهد. از سوی دیگر نصیریان دوست مدیرعامل نفتی ها، مستند به بخشنامه وزارت نفت که مدیریت این موسسه را عهده دار است و کارکنان صنعت نفت در فصل آتی  فاقد مجوز و مشمول ممنوعیت در کلیه ارکان این موسسه بعنوان مدیرعامل، هیات مدیره و سایر مسئولیت ها هستند، از سمت خود استعفا داد. هر چند که گفته  شد با پیگیری موضوع توسط محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از طریق وزیر نفت و تاکید بر بقای هیئت مدیره فعلی تیم نفت، با موافقت وزیر نفت مقرر گردید مجوز هیئت مدیره برای یکسال دیگر تمدید گردد. اما این موضوع تاکنون صراحتاً اعلام نشده تا  با کناره گیری هدایت یزدی که چند صباحی سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت را عهده دار بود شجاعی مدیریت باشگاه را بر عهده بگیرد و روند نقل و انتقالات و نیز برپایی اردوی پیش فصل در تهران فراهم شود.

از طرفی مشکلات مالی باشگاه نفت طی سال های اخیر موجب شد تا در برهه ای از فصل حواشی متعددی گریبان گیر شیران زاگرس شود. موضوعی که البته به نظر می رسد با پیگیری نماینده مردم شهرستان تا حدودی مرتفع شده است. از این رو با پیگیری ورناصری نماینده مردم شهرستان و طی مکاتباتی در این خصوص معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با ارسال نامه ای خطاب به استاندار خوزستان آمادگی خود را جهت رفع مشکلات تیم نفت مسجدسلیمان اعلام نمود و بیان داشت تا همچون سال گذشته طبق طبق موافقت نامه ای عمل شود.

با تمام آن چه گفته شد فصل آتی رقابت های لیگ برتر بزودی آغاز خواهد شد و با توجه به عدم رفع کامل مشکلات تیمداری وزارت نفت و حواشی پیرامون آن در باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنان چالش های پیش رو به قوت خود باقی مانده است. از سوی دیگر کمک های قطره چکانی به زردپوشان و بی نظمی ساختاری در تیم نفت موجب خواهد شد تا در کوران مسابقات بازخوردهای ناشی از آن  بحران و حواشی را در اردوی نفت مسجدسلیمان تداوم بخشد. از این رو حضور دو تیم نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر می تواند همگرایی نمایندگان مردم دو شهرستان در مجلس را موجب شود تا بهمراه دیگر نمایندگان خوزستان  برای حل مشکلات تیمداری وزارت نفت اقدامی قانونی اتخاذ شود. موضوعی که با پیگیری از طریق وزارت نفت و تعیین تکلیف دائمی تیم های نفتی برای ادامه حیات در فوتبال حرفه ای به پایان غائله ای منجر شود که طی سال های اخیر سوهان اعصاب هواداران فوتبالی در خوزستان و مناطق زاگرس نشین شده است.