حرکت استقلالی‌ها به سمت الزامات حرفه‌ای آسیا
حرکت استقلالی‌ها به سمت الزامات حرفه‌ای آسیا
باشگاه استقلال خوزستان فعالیت جدیدی را برای دستیابی به استانداردهای حرفه‌ای فوتبال آسیا شروع کرده است.

به گزارش عصراولین ها، باشگاه استقلال خوزستان طی دوسال اخیر با مدیریت کیوان بابادی از یک باشگاه با رویکرد سنتی به یک باشگاه با رویکرد حرفه‌ای تغییر نگرش داده و به مرور زمان به استانداردهای تعیین شده از سوی ای‌اف‌سی نزدیک می‌شود.

این باشگاه جنوبی علاوه بر اینکه در زمینه‌ی فنی موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شد، در زمینه‌ی سخت‌افزاری نیز گام‌های قابل توجهی برداشته است.

احیای زمین اصلی ورزشگاه غدیر اهواز برای میزبانی مسابقات رسمی یکی از اقدامات قابل توجه مدیریت این باشگاه بود که فصل گذشته انجام شد و از ابتدای هفته جاری عملیات ساخت زمین شماره ۲ این ورزشگاه هم در دستور کار استقلالی‌ها قرار گرفت. ضمن اینکه در فاز بعدی، راه‌اندازی زمین شماره ۳ در برنامه بلندمدت آن‌ها گنجانده شده که این امر مستلزم تأمین بودجه است و تحقق آن می‌تواند استقلال خوزستان را از نظر کمپ تمرینی و ورزشگاه اختصاصی با متمول‌ترین باشگاه‌های ایران برابر کند.

ساماندهی شرایط مهمانسرا و بالا بردن کیفیت اسکان و تغذیه‌ی بازیکنان شهرستانی استقلال خوزستان از دیگر اتفاقات مثبتی بود که در ماه‌های گذشته رخ داد و علاوه بر آن اتوماسیون اداری این باشگاه نیز راه‌اندازی شده و توسعه یافت.

در عین حال، مدیریت باشگاه استقلال خوزستان ضمن حمایت از تیم جوانان زیر ۱۹ سال این باشگاه و صعود آن به لیگ دسته اول جوانان ایران، برای خریداری یک تیم در رده سنی امیدهای لیگ برتر ایران اقدام کرده است که انجام این کار می‌تواند باعث جذب بازیکنان مستعد رده سنی زیر ۲۱ سال و پشتوانه‌سازی برای بزرگسالان استقلال خوزستان شود.

استقلال خوزستان با انجام این اقدامات رفته رفته از قالب یک تیم فوتبال، تبدیل به یک باشگاه حرفه‌ای در فوتبال ایران می‌شود؛ باشگاهی که می‌تواند استانداردهای تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دست بیاورد و تبدیل به یکی از باشگاه‌های برتر ایران از نظر امکانات سخت‌افزاری و سیستم باشگاهداری حرفه‌ای گردد.