دولت آینده در رسیدگی به مسائل خوزستان اهتمام ویژه ای داشته باشد
دولت آینده در رسیدگی به مسائل خوزستان اهتمام ویژه ای داشته باشد

عصر اولین ها// نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: همانگونه که اولین سفر رییس جمهوری منتخب، در زمان تبلیغات انتخاباتی، به خوزستان بود امیدوارم در تحول و رسیدگی به مسائل خوزستان اهتمام ویژه ای داشته و کار خود را از این استان آغاز کند. به گزارش عصر اولین ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام […]

عصر اولین ها// نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: همانگونه که اولین سفر رییس جمهوری منتخب، در زمان تبلیغات انتخاباتی، به خوزستان بود امیدوارم در تحول و رسیدگی به مسائل خوزستان اهتمام ویژه ای داشته و کار خود را از این استان آغاز کند.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد یکشنبه شب در نشست با اقوام و عشایر خوزستان در مصلی اهواز ضمن تبریک سالروز میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و دهه کرامت گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب، پیروزی در این انتخابات متفاوت از سنوات گذشته بود زیرا تمام دشمنان خارجی و داخلی انقلاب ابتدا دست به دست هم دادند که این انتخابات برگزار نشود و در مرحله بعد تلاششان به حضور حداقلی مردم در پای صندوق های رای بود. 

وی افزود: با کمال تاسف سوء عملکرد مدیریت یک عده سبب شده بود تا دسته ای از مردم ناامید باشند ولی با تمام این اوصاف، مردم ما در سراسر کشور از تمام اقوام دست به دست هم داده و یکبار دیگر مشت گره کرده خود را به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی کوبیدند و نتیجه انتخابات این شد که فردی انقلابی و شاگرد امامین انقلاب از دل صندوق ها بیرون بیاید.

وی ضمن تشکر بابت حضور ارزشمند عشایر عرب، لر، بختیاری، ترک و دیگر اقوام در انتخابات افزود: ۴۵ روز تا زمان روی کار آمدن دولت جدید باقی مانده و تا آن زمان قطعا کابینه خود را مشخص خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دولت جدید بابرنامه است و تیمی بسیار قوی در کنار آن قرار دارد که بنا دارند به مناطق محروم توجه ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: من هم به سهم خودم مشکلات استان را رصد می کنم و در آینده نه چندان دور با برنامه ریزی های خوبی که انجام خواهیم داد به این مشکلات رسیدگی می کنیم.

موسوی فرد در پایان از همه اقشار مردم به جهت حضور در عرصه انتخابات تشکر کرد و گفت: امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.