لزوم اجرای عملیات‌های فرهنگی متناسب با شرایط خوزستان
لزوم اجرای عملیات‌های فرهنگی متناسب با شرایط خوزستان

عصر اولین ها// در نشست هم‌اندیشی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان بر لزوم اجرای عملیات‌های فرهنگی متناسب با شرایط خوزستان تأکید شد.  نشست هم‌اندیشی با موضوع عملیات فصل بندگی و فعالیت‌های قرآنی انجام شده در ماه مبارک رمضان، با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی، رئیس اداره امور قرآنی، رئیس حراست، کارشناسان امور قرآنی و […]

عصر اولین ها// در نشست هم‌اندیشی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان بر لزوم اجرای عملیات‌های فرهنگی متناسب با شرایط خوزستان تأکید شد.

 نشست هم‌اندیشی با موضوع عملیات فصل بندگی و فعالیت‌های قرآنی انجام شده در ماه مبارک رمضان، با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی، رئیس اداره امور قرآنی، رئیس حراست، کارشناسان امور قرآنی و رؤسای ادارات شهرستان‌ها به شکل ویدئو کنفرانس در سالن جلسات اداره کل، برگزار شد.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل، ضمن تشریح فعالیت‌های فصل بندگی در ماه مبارک رمضان، مهم‌ترین وظیفه ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها را پاسخگویی به‌موقع و مطلوب به مکاتبات و دستورالعمل‌های ارسالی از اداره کل عنوان کرد.

در ادامه، هر یک از روسای ادارات، گزارشی از عملکرد فعالیت‌های خود ارائه نمودند.

در بخش دیگری از این نشست، رئیس حراست اداره کل تبلیغات اسلامی، ضمن یادآوری برخی الزامات اداری، خواهان توجه و عنایت بیشتر روسای ادارات نسبت به موارد قابل پیگیری شد.

در ادامه، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده، استمرار و ادامه فعالیت شهرستان‌ها را منوط به ارائه برنامه‌های سال جاری در هر شهرستان دانست که بر اساس برنامه‌های ارسالی سازمان تبلیغات اسلامی و زیست‌بوم فرهنگی هر منطقه باید تنظیم شود.

وی با اشاره به عملیات‌های صورت گرفته، خواستار جدیت در انجام عملیات‌های متمرکز سازمان و برنامه‌ها و فعالیت‌های منطبق بر زیست‌بوم فرهنگی استان شدند.

حجت‌الاسلام نبی زاده با توجه به حجم فعالیت‌های صورت گرفته در استان، نسبت به استمرار عملیات‌های «حرف آورد» و «محله همدل» تأکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از موفقیت و جایگاه استان خوزستان در سازمان تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: با توان و تحرک جهادی که در استان مشهود است باید همه امور به‌صورت مطلوب و بدون هیچ خللی انجام شود.

وی در ادامه یادآور شد: عملیات‌های متمرکزی که از ستاد ابلاغ می شود، اصل و کف وظیفه ما بوده و باید حتماً انجام شود؛ لذا هنر ما در استان خوزستان این است که علاوه بر وظایف ابلاغ شده، بتوانیم عملیات‌های متناسب با شرایط استان را هم دنبال کنیم.