نیکوکار هندیجانی دست یاری به دست نیروهای اورژانس داد
نیکوکار هندیجانی دست یاری به دست نیروهای اورژانس داد

عصر اولین ها// رئیس فوریت‌های پزشکی هندیجان گفت: یکی از نیکوکاران این شهرستان با انجام کارهای خداپسندانه تیم‌های اورژانس را یاری می‌دهد. حیدر بحرکانی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی هندیجان گفت: با توجه به اینکه روز‌های کرونایی را سپری می‌کنیم و در زمینه منابع مالی و امکانات با کمبود مواجه هستیم، اردشیر صحراگرد یکی از […]

عصر اولین ها// رئیس فوریت‌های پزشکی هندیجان گفت: یکی از نیکوکاران این شهرستان با انجام کارهای خداپسندانه تیم‌های اورژانس را یاری می‌دهد.

حیدر بحرکانی رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی هندیجان گفت: با توجه به اینکه روز‌های کرونایی را سپری می‌کنیم و در زمینه منابع مالی و امکانات با کمبود مواجه هستیم، اردشیر صحراگرد یکی از نیکوکاران و خیرین این شهرستان به کمک و یاری تیم‌های اورژانس شتافته است.

او افزود: این نیکوکار با تقبل هزینه‌های بازسازی ۲ دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی شهرستان و سیستم سرمایشی پایگاه تازه تأسیس بین جاده‌ای سویره حامی و پشتیبان ما در این شرایط سخت شده، ضمن اینکه در زمینه اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی در شهرستان پیش قدم شده است.

بحرکانی خیرین حوزه سلامت را سفیران مهرورزی و مرهمی بر درد‌های جامعه دانست و بیان داشت: افزایش تعداد اعضای جامعه خیرین در حمایت از اورژانس پیش بیمارستانی نیازمند فرهنگ سازی است و امیدواریم در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی شاهد لطف و مهربانی نیکوکاران باشیم تا بتوانیم در مجموعه اورژانس به وظیفه خطیر خود به خوبی عمل کنیم.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران