پروژه عادی سازی سقوط نفت به لیگ یک تکمیل شد
پروژه عادی سازی سقوط نفت به لیگ یک تکمیل شد

عصر اولین ها//در هفته هایی که تیم نفت مسجدسلیمان می توانست از کسب نتیجه در دیدارهای خانگی برای بقا در لیگ برتر استفاده کند شکست سنگین مقابل تراکتورسازی تبریز رقم خورد. هرچند تعطیلی تمرینات نفتی ها و اعتصاب بازیکنان طی هفته های اخیر اخبار نفت مسجدسلیمان را تحت الشعاع خود قرار داده بود اما انتظارها […]

عصر اولین ها//در هفته هایی که تیم نفت مسجدسلیمان می توانست از کسب نتیجه در دیدارهای خانگی برای بقا در لیگ برتر استفاده کند شکست سنگین مقابل تراکتورسازی تبریز رقم خورد. هرچند تعطیلی تمرینات نفتی ها و اعتصاب بازیکنان طی هفته های اخیر اخبار نفت مسجدسلیمان را تحت الشعاع خود قرار داده بود اما انتظارها از تیم مدیریتی نفت و مسئولین شهرستانی چیز دیگری بود.

نفت مسجدسلیمان که سه فصل پیش با حضور در نیمه نهایی جام حذفی شانس صعود به فینال را داشت و همان فصل در میانه های جدول رده بندی لیگ هم قرار گرفت را چه شده است؟!
هواداران متعصب نفتی ها هنوز خاطرشان است که خاتمه بردهای خانگی، رختکن تیم با حضور جمعی ازمسئولین و هیات مدیره باشگاه شلوغ شده بود و عمده نتیجه گیری تیم را با پیگیری های آنان مرتبط دانستند.
حالا اما نفت مسجدسلیمان در قعر جدول گزینه اصلی سقوط است و درصورت ادامه روند نزولی کنونی در هفته های آتی شاهد سقوط تیم به لیگ یک خواهیم بود و فرصت ادامه حضور در بالاترین سطح فوتبال کشور از دست خواهد رفت. موضوعی که در صورت وقوع آن بایستی مسئولین شهرستان و مدیران باشگاه پاسخگو باشند که چرا برای جلوگیری از آن اقدامات شاخصی انجام نگرفته است.