کریمی بابااحمدی: از همه نهادها و مسئولین انتظار حمایت از این رشته المپیکی داریم
کریمی بابااحمدی: از همه نهادها و مسئولین انتظار حمایت از این رشته المپیکی داریم
رییس جدید هیات وزنه برداری مسجدسلیمان منصوب شد کریمی بابااحمدی: از همه نهادها و مسئولین انتظار حمایت داریم

با پیشنهاد رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان و طی حکمی از سوی دکتر قریشی رییس هیات وزنه برداری استان، محمد کریمی بابااحمدی بعنوان رییس جدید هیات وزنه برداری مسجدسلیمان منصوب شد.
کریمی ضمن قدردانی از حسن اعتماد بهامیریان رییس اداره ورزش مسجدسلیمان و دکتر قریشی رییس هیات وزنه برداری استان بیان داشت: با توجه به وضعیت راکد وزنه برداری شهرستان و لزوم عملیاتی ساختن برنامه ها و اهداف مدنظر این مسئولیت سنگین را پذیرفتم اما از پیشکسوتان انتظار حضور همه جانبه و همراهی و حمایت داریم. خانه وزنه برداری متعلق به همه است و این رشته المپیکی و مدال آور شایسته حمایت بیشتری است.

وی ضمن اشاره به قهرمانی های وزنه برداری کارگران مسجدسلیمان در سطح ملی و معرفی قهرمانان مختلف شهرستان افزود: خوشبختانه صنایع مختلفی از جمله نفت، پتروشیمی،شهرداری، سیمان و … در شهرستان وجود دارند و می توان با بهره گیری از حمایت آنان برنامه های خوبی را برای کسب موفقیت ها در سطح ملی و بین المللی برنامه ریزی نمود. در حال حاضر پتروشیمی و شهرداری ها در سایر شهرستان ها حمایت بیشتری از تیم های ورزشی دارند و امیدواریم این حمایت ها را در مسجدسلیمان هم شاهد باشیم.

کریمی همچنین از راه اندازی باشگاه کراس فیت و تشکیل و اعزام تیم وزنه برداری بانوان به مسابقات استانی و ملی بعنوان برنامه های خود خبر داد و افزود: خوشبختانه علیرغم گلایه های قبلی طی جلسه با دکتر قریشی در اهواز این موارد مرتفع شد. ایشان قول حمایت همه جانبه را داد و تاکید کرد مسجدسلیمان شهر بنده است و به آن تعلق خاطر دارم. 

کریمی با تاکید بر این که وزنه برداری رشته ای پرهزینه است و اگر حمایت ها به گونه شایسته ای باشد حتی به قهرمانی آسیا هم دست خواهیم یافت ابراز امیدواری نمود: هدف اصلی ما در چشم انداز سه ساله شناسایی و حمایت نوجوانان و جوانان مستعد وزنه برداری شهرستان است و از تمامی مسیولین شهرستانی انتظار حمایت داریم. ورزش وزنه برداری از دیرباز همواره برای مسجدسلیمان افتخار آفرین بوده و برای تداوم این موفقیت ها انتظار حمایت ارگان ها از این رشته المپیکی را داریم.