مدیرکل موفق و جوان؛ کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس ۱۴۰۲ در حوزه مسجدسلیمان
مدیرکل موفق و جوان؛ کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس ۱۴۰۲ در حوزه مسجدسلیمان
با نزدیک تر شدن به زمان نام نویسی کاندیداهای انتخابات مجلس 1402 نام های مختلفی برای حضور در این کارزار انتخاباتی به گوش می رسد.

به گزارش عصر اولین ها، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و نام های مختلفی برای حضور در این کارزار انتخاباتی به گوش می رسد.

یکی از این نام ها کاظم حاجی پور مدیرکل پیشین صندوق کارآفرینی امید استان کهگلویه و بویر احمد است. از دیگر سوابق کاری حاجی پور می توان به یاست صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان آغاجاری، فعالیت در صنعت نفت و پتروشیمی به مدت پنج سال، کارشناس لجستیک در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و معاون مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان خوزستان به چشم می خورد.

از نکات بارز عملکرد حاجی پور در طول دوره مدیریتی استان ک.ب معرفی بعنوان مهمترین مرجع محرومیت زدایی استان و تقدیر توسط دادستان عمومی و انقلاب بوده است. علاوه بر این کسب رتبه یک اشتغال روستایی و همچنین کسب رتبه ۲ در بخش پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ و رتبه یک استانی رشد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ از دیگر موفقیت های وی در کارنامه مدیریتی بشمار می رود.

هر چند شنیده ها از حضور کاظم حاجی پور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه مسجدسلیمان حکایت دارد اما تحقق این موضوع و حضور چهره های جوان و متفاوت در عرصه انتخابات می تواند فضای رقابتی را به گونه ای دیگر رقم بزند.