اهدای خون کارکنان شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس
اهدای خون کارکنان شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس
کارکنان شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس خون اهدا کردند.

عصر اولین ها//جمعی از کارکنان شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس به‌ منظور اشاعه فرهنگ ایثار و به جهت تقویت بانک خون استان خوزستان، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش عصر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس، مهندس عظیمی سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس با تاکید بر اجرای رسالت مسئولیت های اجتماعی و انسان دوستانه بودن اهدای خون اظهارداشت: با هماهنگی انجام‌شده، گروه خون‌گیری سازمان انتقال خون استان خوزستان با حضور در محل شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس اقدام به خون‌گیری از کارکنان این پالایشگاه نمودند و با توجه به نیاز مبرم مراکز درمانی به انواع گروه‌های خونی ، تعدادی از کارکنان با مشارکت در این حرکت نوع دوستانه به یاری بیماران نیازمند شتافتند.

عظیمی با اشاره به استقبال گسترده کارکنان شرکت در این امر خدا پسندانه تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، روند حضور سازمان انتقال خون استان در شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس تداوم خواهد داشت.

علی اکبر شیرالی، سرپرست ایمنی شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس نیز اظهار داشت؛ تمهیدهای لازم برای رعایت دستورالعمل‌ها، پروتکل‌ها و اصول بهداشت فردی و محیطی اتخاذ گردید و با نظارت واحد بهداشت و سلامت اداره HSE شرکت ، اهداکنندگان با خیال آسوده نسبت به این کار انسان‌دوستانه و خداپسندانه اقدام نمودند.