اولویت طرح‌های زود بازده در رفع مشکل اشتغال استان
اولویت طرح‌های زود بازده در رفع مشکل اشتغال استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در اولویت قرار دادن طرح‌های زودبازده در کنار راهبری پروژه‌های کلان و دیربازده یکی از راه حل‌های رفع سریعتر مشکل اشتغال استان است.

محمد راضی جلالی می گوید: یکی از اولویت‌های مهم مطرح شده در ستاد تسهیل، تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی با نگاه به رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و اشتغال است.

به گفته او پروژه‌هایی مانند احداث شهر شیمیایی، طرح زراعت چوب، خوشه‌های صنعتی، شهر‌های گلخانه‌ای و… علیرغم مثمرِثمر بودن، اصولا دیر بازده هستند و برای رفع سریعتر مشکل اشتغال جوانان، در کنار راهبری این پروژه ها، ضروریست پروژه‌های زود بازده را در اولویت قرار دهیم.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان این راستا به پیگیری‌های ملی و استانی در خصوص تامین خوراک و افزایش ظرفیت واحد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی، تعیین تکلیف واحد‌های تملک شده توسط بانک‌ها و پیگیری راه اندازی واحد‌های راکد و نیمه راکد بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی موجود در استان اشاره کرد و گفت: این بستر‌ها و موضوعاتی از این دست، اشتغال زود هنگام را در استان رقم خواهند زد.

 راضی جلالی از دستگاه‌های اجرایی خواست با ارائه‌ی راهکار‌های صحیح و پیشنهادات اصولی ضمن رعایت چهارچوب‌هایی مانند محیط زیست، سلامت و سایر مقررات به اشتغال زود بازده استان کمک کنند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان