بیان دغدغه های کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور مسئول بیمه عشایر و روستایی شهرستان مسجدسلیمان
بیان دغدغه های کشاورزان، روستاییان و عشایر با حضور مسئول بیمه عشایر و روستایی شهرستان مسجدسلیمان

عصر اولین ها// کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ضمن برشمردن برخی موانع و محدودیت‌های کاری پیش روی خود، خواستار حل دغدغه‌ها و درخواستهای بیمه‌شدگان این صندوق شدند. به گزارش عصر اولین ها، طی همایش کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با مدیرعامل صندوق ضمن برشمردن برخی موانع و محدودیت‌های کاری […]

عصر اولین ها// کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر ضمن برشمردن برخی موانع و محدودیت‌های کاری پیش روی خود، خواستار حل دغدغه‌ها و درخواستهای بیمه‌شدگان این صندوق شدند.

به گزارش عصر اولین ها، طی همایش کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر با مدیرعامل صندوق ضمن برشمردن برخی موانع و محدودیت‌های کاری پیش روی خود، خواستار حل دغدغه‌ها و درخواستهای بیمه‌شدگان این صندوق شدند.

مدینه پای گذار مسئول بیمه عشایر و روستایی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به جزییات این همایش بیان داشت: مواردی از جمله کاهش و تفاوت سن بازنشستگی زنان، حمایت کامل دولت از اقشار کم درآمد و کم برخوردار و کاهش سن بازنشستگی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و عشایر و روستا و خرید سابقه سربازی برای روستای و عشایر را مطرح نموده و خواستار پیگیری در این خصوص شده ام.
گفتنی است حضور وی با لباس بانوی بختیاری بعنوان نماینده منتخب استان خوزستان در همایش کارگزاران سراسر کشور در سالن وزارت تعاون و رفاه تهران با استقبال قابل توجهی از سوی شرکت کنندگان در همایش همراه بود.


بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز در بخشی از این همایش گفت: در این خط مقدم کارگزاران پرتلاش قرار دارند. ما معتقدیم که جامعه هدف ما مولدان اصلی کشور هستند. ما معتقدیم که جامعه کشاورزان، روستاییان و عشایر غیور، میراث‌دار فرهنگی کشور هستند و امنیت قضایی و سیاسی به دست این جامعه هدف قابل تحقق است.

برقراری با اشاره به اینکه جامعه هدف ما در دوران دفاع مقدس رسالت خویش را به درستی انجام داده و به جبهه‌ها شتافتند و رسالت خویش را ایفا کردند گفت: در نظام اسلامی مبتنی بر عدالت اجتماعی انتظار می‌رود در راستای تحقق عد الت اجتماعی رسالت خود را به درستی انجام دهیم. معتقدم برای تحقق عدالت اجتماعی حتما نیازمند آن هستیم که از آحاد جامعه به ویژه اقشار کم برخوردار، کشاورزان و روستاییان پرتلاش و عشایر غیور حمایت کنیم.