توان افزایی سمن ها زمینه ساز افزایش مشارکت اجتماعی می شود
توان افزایی سمن ها زمینه ساز افزایش مشارکت اجتماعی می شود
نماینده سازمان های مردم نهاد ایذه در شورای توسعه و حمایت از تشکل ها بیان داشت: توان افزایی سمن ها زمینه ساز افزایش مشارکت اجتماعی می شود.

عصر اولین ها// نماینده سازمان های مردم نهاد ایذه در شورای توسعه و حمایت از تشکل ها بیان داشت: توان افزایی سمن ها زمینه ساز افزایش مشارکت اجتماعی می شود.

به گزارش عصر اولین ها، نخستین همایش ملی نمایندگان سازمان های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل های سراسر کشور با عنوان «رویداد ملی به توان مردم نهادها» در محل وزارت کشور برگزار شد تا با تشکیل جلسات مشترک به همفکری و هم افزایی در زمینه مشارکت های اجتماعی بپردازند. اکرم ابراهیمی نماینده سازمان های مردم نهاد ایذه در شورای توسعه و حمایت از تشکل ها در این خصوص بیان داشت: رویداد ملی به توان مردم نهادها با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد در شوراهای توسعه و حمایت از تشکل ها برگزار شد که دارای دو بخش اصلی بود و وزیر کشور، معاون مشارکت های مردمی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی، معاون سیاسی وزیر کشور در این همایش حضور داشتند و به بیان سخنانی پیرامون نقش و اهمیت سازمان های مردم نهاد و اقدامات پیش رو پرداختند.

وی افزود: در بخش دوم همایش کارگاههای آموزشی ویژه سازمان های مردم نهاد برگزار شد و چندین طرح پیرامون تحقق اهداف سمن ها، همچنین آیین نامه تشکل های مردم نهاد توسط کارشناسان تشریح و در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخته شد. مدیر انجمن سبزگامان دیار بلوط و بابونه با بیان این که در ادامه این همایش نمایندگان سمن ها به بیان مشکلات، دیدگاهها و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف فعالیت پرداختند تصریح کرد: با استمرار آموزش ها و توان افزایی سازمان های مردم نهاد، افزایش میزان مشارکت اجتماعی و تقویت سمن ها را شاهد خواهیم بود.

۵