تقدیر از جهادگران علم و فناوری بسیج شهرستان مسجدسلیمان
تقدیر از جهادگران علم و فناوری بسیج شهرستان مسجدسلیمان
در جریان جشنواره جهادگران علم و فناوری از برگزیدگان بسیج شهرستان مسجدسلیمان تقدیر شد.

در جریان جشنواره جهادگران علم و فناوری از برگزیدگان بسیج شهرستان مسجدسلیمان تقدیر شد.

به گزارش عصر اولین ها، جشنواره جهادگران علم و فناوری به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد و از برگزیدگان بسیج شهرستان تقدیر گردید. سرگرد جمالپور جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان در این برنامه با اشاره به این که بسیج هدیه بزرگ امام خمینی (ره) به کشور و جامعه اسلامی است بیان داشت: ترویج تفکر علمی دینی بسیج می تواند موجب آسایش، سلامت و امنیت جامعه شود و چهره های علمی بسیج همچون شهید احمدی روشن و … نمونه بارز این موضوع هستند. وی افزود: علم بایستی برگرفته از تفکر الهی باشد تا به سعادت بشریت منجر شود و اگر این علم با تفکر ارزشی و الهی همراه نباشد نمی تواند موجب سعادت بشریت شود.

دکتر شیرمردی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان نیز اظهار داشت: مبداء تفکر بسیجی از صدراسلام تا پیش از انقلاب با مجاهدانی همچون شهید نواب صفوی بوده و پس از انقلاب نیز با فرمان ارزشمند امام راحل (ره) ادامه یافت. این دانشگاه نیز در کنار بسیج آماده هرگونه همکاری برای مسأله محوری و فعالیت در شهرستان خواهد بود.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام ظاهری رئیس دانشگاه پیام نور مسجدسلیمان تصریح کرد: در طول سالهای رهبری امام خمینی (ره) ابتکارات گرانمایه ای از جمله بسیج انجام گرفته و یک تشکیلات معنوی فرهنگی منعطف در تمام عرصه ها ورود کرده است و درخشش های جهادگران بسیجی با محاسبات عادی قابل اندازه گیری نیست. وی با اشاره به جان فشانی بسیاری از شهدا در جریان جنگ در سنین پایین افزود: همانگونه که فعالیت بسیج با اخلاص آغاز شده بایستی ادامه دهنده همین راه باشیم و مقوله اخلاص اگر باشد کارآیی انسان در بی نهایت خواهد بود.

در ادامه برنامه سلیمان محبی نورالدین وند مخترع بسیجی به بیان توضیحاتی در خصوص مهندسی معکوس سیلندر اشاره داشت و افزود: ضمن تشکر از بسیج بابت حمایت ها در عرصه تولید و اختراع، انتظار داریم تا سایر نهادها و مسئولین نیز حمایت ویژه ای در عرصه تولید، علم و پژوهش داشته باشند تا خط تولید کمپرسور هوا را راه اندازی کنیم.

در این برنامه همچنین بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیج، علم و فناوری در قالب کلیپ هایی ارائه گردید و در خاتمه از برگزیدگان بسیج شهرستان در عرصه های مختلف تقدیر گردید.