دیدار دوستانه یاران مصطفی و منتخب مسجدسلیمان بیاد بازیکن فقید نفتی ها+تصاویر
دیدار دوستانه یاران مصطفی و منتخب مسجدسلیمان بیاد بازیکن فقید نفتی ها+تصاویر
دیدار دوستانه بیاد مصطفی بابادی بازیکن فقید نفت مسجدسلیمان برگزار شد.

عصر اولین ها//روز یکشنبه دریک مسابقه دوستانه فوتبال که به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس به یاد فوتبالیست با اخلاق مسجدسلیمان جاوید نام مصطفی بابادی برگزار شد ،یاران مصطفی (چهاربیشه) به مصاف منتخب بازیکنان شهرستان رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود یاران مصطفی به پایان رسید.

به گزارش عصر اولین ها، این دیدار در حضور محمد بابادی برادر مرحوم مصطفی بابادی،دکتر بهنام بهزادی،سید سجاد موسوی بازیکن نفت مسجدسلیمان،سعید کیانی داور شاخص شهرستان، زکی پور رئیس کمیته داوران شهرستان و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران برگزار گردید.

در پایان پژمان اکبری مربی جوان مسجدسلیمانی از مسئولین شرکت نفت خواست به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش عمل کنند تا شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای جوان شهرستان باشیم و در ادامه از کادر فنی و مدیریت محترم باشگاه نفت خواست نگاه ویژه ای به بازیکنان بومی و جوان داشته باشند تا در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخ وناگوار برای ورزشکاران شهرستان نباشیم.
محمد بابادی از همه ورزشکاران ، باشگاههای ورزشی سایت ها و خبرگزاریهاکه از بدو این اتفاق تلخ و ناگوار ابراز همدردی داشتند و در کنار ما بودند صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.