صدای پای سقوط …/نفت مسجدسلیمان ۲۰ هفته بدون برد
صدای پای سقوط …/نفت مسجدسلیمان ۲۰ هفته بدون برد
از آخرین پیروزی نفت مسجدسلیمان 20 هفته می گذرد...

با گذشت ۲۵ هفته از بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران نکته جالب توجه در مورد این رقابت‌ها، رکورد ثبت شده توسط تعدادی از تیم‌های این فصل در برنده نشدن است.

در شرایطی که تیم‌های سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند برخی تیم‌ها مدت‌ها رنگ پیروزی را ندیدند و البته در هفته بیست و پنجم، تیم‌هایی بودند که روند ناکامی را در کسب پیروزی خاتمه بخشیدند.

نفت مسجدسلیمان ۲۰ هفته است که نتوانسته برنده باشد و آخرین پیروزی این تیم در هفته پنجم در خانه صنعت نفت آبادان به دست آمد. پس از این تیم نفتی‌های آبادان بودند که ۱۲ باز متوالی را بدون پیروزی به پایان رسانده بودند و در هفته بیست و پنجم موفق شدند در مصاف با مس کرمان برنده شوند تا سریال ناکامی تیم پانزدهم جدول رده‌بندی در رسیدن به برد، پایان پذیرد. نساجی مازندران که در نیم فصل اول عملکرد قابل قبولی داشت در ۱۱ بازی اخیر خود نتوانسته برنده باشد و با پیروزی بیگانه بوده است.

ذوب‌آهن اصفهان هم از هفته سیزدهم تا بیستم برنده نشده بود و ۸ هفته را بدون برتری تمام کرده بود، اگرچه در ۵ بازی اخیر ۱۰ امتیاز گرفته و خود را از جمع تیم‌های دورقمی جدول خارج کرده است. ملوان بندرانزلی که در رتبه سیزدهم جا خوش کرده در ۷ بازی آخر خود به شکست یا تساوی رسیده است. دیگر تیمی که ۷ هفته به پیروزی نرسیده پیکان بود که روز گذشته در خانه هوادار برنده شد. آلومینیوم اراک که روز گذشته در خانه مغلوب استقلال شد در ۶ بازی پایانی خود ۵ تساوی و یک شکست داشته تا این تیم هم مدتی را بدون پیروزی تمام کند. مس کرمان هم در ۵ بازی آخر برنده نشده و در رتبه چهاردهم است.