نفت مسجدسلیمان در باد بُرد مقابل فجرسپاسی نخوابد
نفت مسجدسلیمان در باد بُرد مقابل فجرسپاسی نخوابد
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حالی با یک گل مقابل فجرسپاسی به پیروزی رسید که عملکرد فنی تیم با انتقادات مختلفی همراه بود.

به گزارش عصر اولین ها، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته اول مسابقات با یک گل فجرسپاسی را شکست داد.

رجب زاده سرمربی فجر سپاسی پس از بازی گفت:  با تمام احترامی که برای نفت مسجدسلیمان قائل هستم، اما این تیم دست و پا بسته ای بود و فقط بازی را برد. تیم ما امروز در تمام دقایق بازی برتر بود و شاید باید بیش از هفت – هشت گل به نفت می زدیم. وی گفت: سه امتیاز مهم است ولی با این روش که من دیدم و فقط دنبال این بودند که بیفتند، بازی را بخوابانند و وقت کشی کنند، به جایی نمی رسند.

هرچند شاید برخی گفته های سرمربی فجرسپاسی از تلخی شکست مقابل نفتی ها باشد اما شاگردان اشکش نباید در باد بُرد هفته اول بخوابند. همه می دانیم که مشکلات مالی و بدهی نفتی ها در فصل اخیر باعث شد تا ساعاتی پیش از هفته اول مسابقات بازی نفت و فجرسپاسی در هاله ای از ابهام قرار گیرد. علاوه بر این عدم صدور کارت بازی تعدادی از بازیکنان نفت نیز موجب شد تا این تیم با نفرات کامل در هفته اول ظاهر نشود. از طرفی حساسیت هفته های ابتدایی لیگ و عدم هماهنگی کامل بازیکنان بهمراه برخی مسائل دیگر در روند فنی و تاکتیکی تیم ها معمولاً تأثیرگذار است. با این حال حملات کم رمق نفت مسجدسلیمان و فقدان مهاجم گلزن و تمام کننده از یکسو و دفاع پراشتباه و متزلزل از سوی دیگر باعث شد تا فجری ها از برتری نسبی در این مسابقه برخوردار باشند.

شاید با گذشت هفته ها و نزدیک شدن نفت مسجدسلیمان به شرایط آرمانی بتوانیم بازی چشم نواز و امیدوارکننده توام با کسب نتیجه را از تیم شاهد باشیم. بدون شک رقابت نفس گیر مدعیان لیگ یک برای صعود در ادامه می تواند شرایط جدول را به گونه ای دیگر رقم بزند. از این رو نفتی ها می بایست با تقویت تیم خود و هوشیاری کامل در این رقابتها ظاهر شوند.