کوه خواری در مسجدسلیمان بیداد می کند + تصاویر
کوه خواری در مسجدسلیمان بیداد می کند + تصاویر

عصر اولین ها// بررسی های میدانی از کوه خواری گسترده در منطقه هشت بنگله مسجدسلیمان حکایت دارد. این در حالی است که انتظار می رود از سوی نهادهای نظارتی پیگیری ویژه ای در این خصوص انجام گیرد. به گزارش عصر اولین ها، زمین‌خواری و کوه‌خواری از جمله مواردی است که این روزها در مسجدسلیمان بیشتر […]

عصر اولین ها// بررسی های میدانی از کوه خواری گسترده در منطقه هشت بنگله مسجدسلیمان حکایت دارد. این در حالی است که انتظار می رود از سوی نهادهای نظارتی پیگیری ویژه ای در این خصوص انجام گیرد.

به گزارش عصر اولین ها، زمین‌خواری و کوه‌خواری از جمله مواردی است که این روزها در مسجدسلیمان بیشتر به چشم می خورد. بررسی های میدانی از کوه خواری در فاز دو هشت بنگله حکایت دارد. هر چند کوه خواران گویا هراسی از مقابله و جلوگیری از عملیات اجرایی خود ندارند و همچنان به کار خود ادامه می دهند. رهبر معظم انقلاب (۱۷اسفند ‌۹۳) در جمع مسئولان و فعالان محیط‌زیست، منابع طبیعی و فضای سبز بیان کردند: «حالا بحث زمین‌خواری، یواش‌یواش شده کوه‌خواری! بنده گاهی که می‌روم ارتفاعات شمال تهران و نگاه می‌کنم، انسان واقعا خیلی متأسف می‌شود. بارها من در دیدار با مسئولان شهری و مسئولان دولتی و مانند اینها این مسائل را در میان گذاشته‌ام. خب تلاش هم کرده‌اند لکن قاطع باید برخورد کنند. مسئولان باید در مقابلِ این سوءاستفاده‌کننده قاطعیت به‌خرج بدهند؛ عُرضه باید به‌خرج بدهند.» 

با این حال امیدواریم تا نهادهای نطارتی و ذیربط ضمن پیگیری ویژه موضوع برخورد قانونی و قاطع با این گونه تخلفات انجام دهند.