تیم نوجوانان کشاورز گتوند موفق به کسب مجوز حضور در لیگ منطقه ای کشور شد
تیم نوجوانان کشاورز گتوند موفق به کسب مجوز حضور در لیگ منطقه ای کشور شد

عصر اولین ها// تیم نوجوانان کشاورز گتوند موفق به کسب مجوز حضور در لیگ منطقه ای کشور شد. ریاست هیئت فوتبال شهرستان گتوند گفت :دو تیم کشاورز و اتحاد گتوند در رده نوجوانان موفق به کسب عنوان های دوم و چهارم لیگ استان خوزستان شدند. بهزاد جعفرزاده گفت:دور نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان استان خوزستان در […]

عصر اولین ها// تیم نوجوانان کشاورز گتوند موفق به کسب مجوز حضور در لیگ منطقه ای کشور شد.

ریاست هیئت فوتبال شهرستان گتوند گفت :دو تیم کشاورز و اتحاد گتوند در رده نوجوانان موفق به کسب عنوان های دوم و چهارم لیگ استان خوزستان شدند.

بهزاد جعفرزاده گفت:دور نهایی مسابقات فوتسال نوجوانان استان خوزستان در دو گروه سه تیمی در شهرستان ماهشهر برگزار شد.

وی در ادامه گفت:تیم های اول و دوم این مسابقات مجوز حضور در لیگ منطقه ای کشور را کسب میکردند که تیم کشاورز با یک برد و یک تساوی بعنوان صدر نشین به فینال راه یافت و تیم اتحاد دیگر نماینده گتوند با یک برد و یک باخت راهی رده بندی شد.

جعفرزاده در ادامه گفت :در مسابقه فینال تیم کشاورز به مصاف تیم میزبان رفت که در یک بازی پایاپای و با وجود شایستگی برای کسب عنوان قهرمانی ، با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

 همچنین تیم اتحاد گتوند دیگر نماینده شهرستان در دیدار رده بندی با شکست مقابل حریف بهبهانی ، به رتبه چهارم بسنده کرد.

وی در پایان یادآور شد:ورزش شهرستان گتوند خصوصا در رشته فوتسال دارای پتانسیل بسیار بالایی است و این موضوع که دو تیم از شهرستان گتوند بتوانند جز چهار تیم برتر استان باشند،بسیار خوشحال کننده است و میتوان امید داشت در سال های آتی بازیکنانی در سطح ملی همانند فرهاد ابراهیمی سنگربان تیم ملی به فوتسال ایران معرفی کند/خبرآنلاین