نکوداشت بزرگان و مفاخر مسجدسلیمان در زمان حیات انجام پذیرد
نکوداشت بزرگان و مفاخر مسجدسلیمان در زمان حیات انجام پذیرد
به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر و انجمن قلم شهرستان مسجد سلیمان، مراسم تجلیل از چهره ماندگار فرهنگ و ادب در تالار فرهنگ‌سرای جوان برگزار شد.

عصر اولین ها// به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر و انجمن قلم شهرستان مسجد سلیمان، مراسم تجلیل از چهره ماندگار فرهنگ و ادب در تالار فرهنگ‌سرای جوان برگزار شد. در این مراسم که با حضور علاقه‌مندان به عرصه فرهنگ و ادب برگزار شد؛ از سالها تلاش و مجاهدت سید اکبر موسوی از فرهنگیان خوشنام این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

باید اشاره داشت که اهمیت یافتن جایگاه مفاخر و بزرگان شهرستان در حوزه های مختلف بویژه فرهنگ و هنر می تواند بازخوردهای مثبت و نتایج مطلوبی در پی داشته باشد. از طرفی برگزاری چنین آیین هایی در زمان حیات بزرگان می تواند به الگوسازی برای جامعه و بازشناسی خدمات ارزنده آنان به اقشار مختلف کمک شایانی نماید. از این رو با برنامه ریزی صحیح و تشکیل کمیته یا کارگروهی در این خصوص دیگر مفاخر و بزرگان شهرستان نیز می توانند مورد تکریم و نکوداشت قرار گیرند.

علاوه بر این جشنواره ها و برنامه های فرهنگی و هنری متعدد در سطح شهرستان به مناسبت ها و ایام گوناگون برگزار می شود. در این برنامه های فرهنگی و جشنواره ها نیز می توان بزرگان و مفاخر را مدنظر قرار داد و بخشی از اهداف و برنامه های نکوداشت بزرگان را نیز در قالب این گونه برنامه ها عملی نمود. از این رو امیدواریم نهادها و ادارات مرتبط با حوزه فرهنگ و هنر در طرح ریزی و سازماندهی برنامه نکوداشت مفاخر و بزرگان مسجدسلیمان کوشش بیشتری داشته باشند تا ضمن پاسداشت ارزش ها و الگوسازی نسل جوان، سرمایه های اجتماعی ارزشمندشهرستان را در زمان حیاتشان مورد تکریم و تجلیل قرار دهند.